Jenama Malaysia kini mendunia dengan duta terbaru mereka
Bonia, Jenama Fesyen Terkenal Malaysia Ambil Nayeon Twice Jadi Duta. Jenama fesyen Malaysia Bonia telah melantik Nayeon (gambar), ahli kumpulan pop gadis Korea Selatan TWICE, sebagai duta jenama terbaru mereka.
Sebagai duta jenama, Nayeon akan menjadi wajah kempen Daytime Reverie Musim Bunga Panas 2024 Bonia, menurut jenama itu di platform media sosial mereka.
Syabas Bonia! Guyss, show them some love💖 Kita kena support local tauu
Bonia mula mengeluarkan teaser duta baru mereka minggu lepas dengan kapsyen “a burst of colour that POPs” yang merujuk kepada single solo pertama Nayeon POP yang dikeluarkan pada tahun 2022.
Teaser itu membawa pengguna ke belakang tabir dengan rakaman Nayeon membawa beg dan sut biru semasa kempen sedang difilemkan.
Nayeon tidak asing dengan bekerja dengan jenama. Tahun lepas, dia melancarkan koleksi dengan sub-jenama Tommy Hilfiger iaitu Tommy Jeans dan juga menjadi duta kecantikan Givenchy.
TWICE telah terbukti menjadi kumpulan yang popular di kalangan jenama kerana ahli-ahli lain telah dipilih untuk menjadi duta oleh pelbagai jenama.